Sunday, August 31, 2008

Hari Kebangsaan di negeri orang


huhu...pejam celik da 3 bulan berada kt sni...
tambahan pule esok nak pose.....
pastu lak, hari kebangsaan yg menjelang tibe ...
.tringt akan negara ku yg tercinta....
ape khabar nya??.....
huh sedih ble dgr balik cite kt msia.....

but ktorg sni...wlupon jauh ....
masih x lpe hari kebangsaan .....
hari jumaat lepas ....
ade la ktorg wat majlis makan sempena hari kebangsaan...
sambil nak belanja makn guru2 yg da susah payah mengajar ktorg...
fuh stelah sekian lme...
dpt gak nyanyi lagu negaraku...
terasa puas di hati ini...hehehhe......
nyway: aku pon dpt gak blaja masak nasi ayam....
sedap gak ayen buat ....cam profesional .....
respect r.....tp nseb bek la sempat solat jumaat....

Peserta = Kash, Danial, Mirul, Ilman, Amun, Padu, Malik, Pet, Nithes
Mali, Patrick, Kong, Tabib, Syafiq, Akmal, CheMunk,
dan senior2 colmar...
Tempoh = 2jam

2 comments:

SôFw@N said...

kash.. ni sofwan ni... aku link ko yer n nnti rerajin la yer gi blog aku k... anyway... korang wat aku jeles... dah merata² jln... awal drpd kitorang dulu... huhuhu...

Syazwi Mazli said...

bagus ah korang. sambut merdeka walaupun dkt oversea. aku yg dkt msia ni pun buat bodoh je. hahahaha. siap main bball lagi waktu tgh countdown. hahahaha. pengakuan seorang rakyat malaysia. lalala~