Monday, September 1, 2008

3 histoire d'amour

huhuhuhuuu......

minggu ni je aku di kejutkan dgn.......
3 kesah percintaan yg berakhir dgn suram......

sape sangka hubungn 3 thn
yg aku sangka invinsible berakhir jua....
kasihan juga aku dgr ceritanya.....
da la hilang org tersayang....
pastu hilang walet n sebagainya....
aku hanya bole timpang simpati jer....
bersabar la yek.....
aku sentiasa menyokong ko....

kesah sterusnya lak tentang sorg sahabat...
simpan perasaan tu lme sgt.....
akhirnya kecewa sbb .....
org yg disayangi nya......
telah dimiliki.............
tambahan pulak ....
ade exam...
n die fail lak tu.....
adeh ....
berat sungguh dugaan yg kamu terima...
bersabar la juga.....

yg ni cerita paling menarik la.....
kesah ttg percintaan terikat dgn jnji2 sorg lelaki...
sahabatku ini meletak kn harapan + kesetiaan nya kpd lelaki tersebut...
namun .......
panggilan mengejut di pagi hari menghabarkn hari nya...
hubungn yg terjalin selama 3 tahun berakhir selepas 3 bln berada berjauhn...
tambahan pula masalah yg ditimpanya di negeri org....
meletakn dia pada situasi yg amat tertekan...
mujur rakan2nya ada utk membantu ...
dan sokongn dr bonda nya yg amat diperlukannya...

huh....
sapakah lg yg akan menjadi mangsa cinta seterusnya???
adakah aku juga akn berakhir seperti itu......

Peserta = *Rahsia*
Tempoh = *Tidak tetap*

6 comments:

Anonymous said...

iye ke cinta,bukan suka? bukan cuma nak memiliki? bukan need some1? haih muda lagi

Anonymous said...

weih.u told da story correctly.aku doakan kawan n sahabat2 kau akan dpt move on. =)

Unknown said...

mungkin juga...kami masih muda....tp suda bole menghayati perasaan...nyway thanks amun

SôFw@N said...

:(

Anonymous said...

gila jiwang wakakka

Syazwi Mazli said...

hidup masih jauh lagi. teruskan saja berjalan. hidup rileks saja. thx for the support